مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 16:272022-08-28بين الملل

قفل کردن سامانه موشکی اس-300 یونان بر جنگنده های اف- 16 ترکیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری دولتی ترکیه امروز یکشنبه اعلام کرد که موشک های زمین به هوای یونان بر جنگنده های اف- 16 ترکیه که در حال انجام یک ماموریت شناسایی در حریم هوایی بین المللی هستند، - خبرگزاری دولتی ترکیه از قفل کردن سامانه موشکی اس-300 یونان بر جنگنده های اف- 16 این کشور به شدت انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری دولتی ترکیه امروز یکشنبه اعلام کرد که موشک های زمین به هوای یونان بر جنگنده های اف- 16 ترکیه که در حال انجام یک ماموریت شناسایی در حریم هوایی بین المللی هستند، قفل کردند.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، ترکیه در این خصوص اعلام کرد که هواپیما های این کشور بر فراز دریای مدیترانه شرقی و دریای اژه هدف این اقدام یونان قرار گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآناتولی به نقل از منابع وزارت دفاع ترکیه، رادار سامانه موشکی اس-300 یونانی مستقر در جزیره کرت در 23 آگوست سال جاری میلادی بر روی جت های جنگنده ترکیه قفل شد.

گزارش صادره از سوی وزارت دفاع ترکیه در این خصوص اضافه می کند: مطابق با اطلاعات دریافتی از وزارت دفاع ترکیه، هنگام پرواز جنگنده های اف- 16 ترکیه در حریم هوایی بین المللی بر فراز دریای اژه و مدیترانه در آگوست حادثه بزرگی رخ داد که با روح ائتلاف سازگار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قفل کردن سامانه موشکی اس-300 یونان بر جنگنده های اف- 16 ترکیه

قفل کردن سامانه موشکی اس-300 یونان بر جنگنده های اف- 16 ترکیه