مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 16:172022-08-28سياسي

الکاظمی در دیدار با زیدان: دولت آماده حمایت از قضات است


نخست وزیر عراق در دیدار با رییس شورای عالی قضایی این کشور، بر حمایت دولتش از قضات تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مصطفی الکاظمی نخست وزیر پیشبرد امور عراق امروز (یک شنبه)، با  فائق زیدان رییس شورای عالی قضایی این کشور دیدار و بر آمادگی دولت در حمایت از قضات تاکید کرد.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی دولت عراق واع ، مصطفی الکاظمی امروز با فائق زیدان رییس شورای عالی قضایی دیدار کرد؛ در این دیدار جاسم محمد عبود رییس دادگاه فدرال عراق و چند تن دیگر از قضات این دادگاه نیز حضور داشتند.

نخست وزیر عراق از عملکرد قوه قضاییه در رخدادهای تحت صلاحیتش قدردانی، و آمادگی دولت را برای ارائه هر آنچه که از قضات حمایت می کند تا آنها را قادر به انجام وظایف ملی خود در بهترین شرایط کند اعلام کرد.

روز سه شنبه هفته گذشته شورای عالی قضایی عراق در پی تجمع آشوبگران حامی سید مقتدی الصدر در مقابل ساختمان این نهاد با هدف فشارآوردن به اعضای شورا برای انحلال پارلمان این کشور، تصمیم به تعلیق کار خود، دادگاه های تابعه و دادگاه فدرال گرفت.

شورای عالی سیاسی این کشور امروز بعد از تصویب این موضوع، بیانیه ای منتشر و در آن خاطرنشان کرد: ما دولت و جریان سیاسی پشت این تجمع را مسئول عواقب و تبعات قانونی این اقدام می دانیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکاظمی در دیدار با زیدان: دولت آماده حمایت از قضات است

الکاظمی در دیدار با زیدان: دولت آماده حمایت از قضات است