مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 16:072022-08-28اجتماعي

ضرورت یادگیری زبان خارجی و بهره گیری از کتاب آموزشی بومی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حامد علامتی، رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نشست رونمایی از کتاب و سامانه آموزش زبان انگلیسی گفت: - مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: کتاب هایی که در آکادمی های غربی تدریس، می شود، حامل مثال هایی است و هر چه سن زبان آموزان پایین تر باشد، تاثیر پذیری بیشتری دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حامد علامتی، رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نشست رونمایی از کتاب و سامانه آموزش زبان انگلیسی گفت: وقتی از سبک زندگی صحبت می شود مراد ما مولفه هایی در ارتباط با سبک زندگی اسلامی است و زبان آموزی یک مقوله موثر در حوزه سبک زندگی است.

وی با اشاره به گفته ای که اعلام شده است هر فرد به تعداد زبان هایی که بلد هستند، زندگی دارد، اظهار کرد: وقتی از زبان صحبت می شود عاداب، رسوم و فرهنک در آن مستتر است، ولی از سوی دیگر برای ایجاد ارتباط با دنیا و دسترسی به شاهکار های ادبی و مقالات علمی نیاز به فراگیری زبان خارجی داریم.

علامتی، زبان را ابزاری برای انتقال محتوا توصیف کرد و یادآور شد: کتاب هایی که در آکادمی های غربی تدریس، می شود، حامل مثال هایی است و هر چه سن زبان آموزان پایین تر باشد، تاثیر پذیری بیشتری دارند؛ و نیاز بود که کتاب هایی مبتنی بر اسناد بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت یادگیری زبان خارجی و بهره گیری از کتاب آموزشی بومی

ضرورت یادگیری زبان خارجی و بهره گیری از کتاب آموزشی بومی