مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 16:022022-08-28اقتصادي

انجام 5 هزار نمونه برداری از واحدهای تولیدی زنجان


مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: 5 هزار و 855 آزمون نمونه از واحدهای تولیدی استان زنجان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی واحد پور، مدیرکل استاندارد استان زنجان در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: سازمان استاندارد مرجع رسمی حاکمیتی در کشور بوده و عهده دار سیاست گذاری، حُسن نظارت و هدایت نظام استاندارد و نیز اطمینان بخشی به کیفیت کالاها و خدمات است.

مدیرکل استاندارد استان زنجان با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط این اداره کل گفت: از جمله فعالیت های این اداره کل صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری به تعداد 95 مورد، تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری به تعداد 479 مورد و صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی به تعداد 4 مورد از جمله آن است.

وی با اشاره به یک هزار و 298 صدور گواهی نامه ایمنی آسانسور، اضافه کرد: تعداد بازرسی مراکز عرضه لوازم خانگی 2 هزار و 525 مورد و 3 هزار و 557 نمونه برداری از مراکز تولیدی انجام شده است.

واحد پور با اشاره به بازرسی، نمونه برداری و آزمون نمونه طرح طاها (تولید داخل)، اعلام کرد: اجرای 5 هزار و 855 آزمون نمونه مراکز تولیدی نیز از دیگر فعالیت های اداره کل استاندارد استان زنجان در طول یک سال گذشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 5 هزار نمونه برداری از واحدهای تولیدی زنجان

انجام 5 هزار نمونه برداری از واحدهای تولیدی زنجان