مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 15:522022-08-28سياسي

اعلام برنامه های هفته تعاون در استان البرز


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز، با اشاره به نقش مهم و متعالی تعاون در توسعه همه جانبه و پیشرفت کشور، گفت: سازمان های جهانی بر محوریت مشارکت عمومی در توسعه کشورها تاکید دارد و تعاون به عنوان نماد مشارکت مردمی در ابعاد مختلف توسعه سیاسی اقتصادی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عبدالله دارایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به اسناد بالادستی نظام گفت: سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری ذیل اصل 144 قانون اساسی و همچنین برنامه های پنج ساله توسعه در کشور به ویژه برنامه ششم توسعه و نقش تعاونی ها در سهم 25 درصدی اقتصاد کشور تاکید دارد.

توجه و پرداختن و ترویج فرهنگ تعاون و همکاری ، کشور را در مسیر عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی، پیشرفت و آبادانی هدایت خواهد کرد.

وی با اشاره به برگزاری هفته تعاون و برنامه های این اداره کل از روز دوشنبه هفتم شهریور لغایت 13 شهریور گفت: در هفته بزرگداشت تعاون و تعاونگران به مجموعه های تعاونی در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است که مهمترین آن معرفی تعاونی های برتر در سطح ملی و استانی است که با برنامه ریزی های صورت گرفته در این هفته شاهد معرفی و تجلیل تعاونی های برتر ملی و استانی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های هفته تعاون در استان البرز

اعلام برنامه های هفته تعاون در استان البرز