مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 15:272022-08-28سياسي

راه اندازی مرکز توانمندسازی و مهارت آموزی زنان کارآفرین در منطقه 13


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه در راستای توانمندسازی و ضرورت اشتغال زایی بانوان منطقه گفت: - مرکز توانمندسازی و مهارت آموزی زنان کارآفرین با رویکرد اشتغال زا یی وحمایت از تولید و مشاغل خانگی به همت اداره بانوان در مجموعه شهربانو افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه در راستای توانمندسازی و ضرورت اشتغال زایی بانوان منطقه گفت: برای داشتن شهری شهروند مدار، کسب رضایت شهروندان ضروری است و این امر زمانی محقق می شود که حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی را به عنوان یکی از اولویت های جامعه در نظر گرفته و برای آن برنامه ریزی دقیق وعملیاتی داشته باشیم.

او تاکید کرد: زنان کارآفرین و سرپرست خانواری که با تکیه بر توانمندی و اراده خود برای مدیریت خانواده تلاش می کنند موجب عزت هستند و تکلیف ما حمایت از ایشان در عرصه های مختلف است.

شهردار منطقه13 به برگزاری کارگاه آزمایشگاه نوآوری به همت اداره اموربانوان اشاره کرد و افزود: این کارگاه با محوریت موضوعات مساله محور در حوزه های نانو فناوری، انرژی، زیست فناوری و فناوری فضایی برای دختران مقطع سنی، 13 تا 18 سال طراحی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز توانمندسازی و مهارت آموزی زنان کارآفرین در منطقه 13

راه اندازی مرکز توانمندسازی و مهارت آموزی زنان کارآفرین در منطقه 13