مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 15:172022-08-28اقتصادي

سرانه آموزشی در زنجان 6.2 درصد است/افتتاح نخستین مدرسه سبز


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: سرانه آموزشی در زنجان 6.

2 درصد است که بالاتر از میانگین کشوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حمید رضا اسلامی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: احداث، مقاوم سازی و تجهیز و توسعه مدارس در اقصی نقاط استان زنجان، از جمله رویکردهای اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به اینکه در سال گذشته 31 قرارداد برای احداث مدارس منعقد شده است، افزود: 18 پروژه بالغ بر 97 کلاس درس و 11 هزار و 719 متر مربع فضای آموزشی تا ابتدای مهرماه امسال تحویل آموزش و پرورش استان زنجان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 14 پروژه استانی در بحث استانداردسازی، تعمیرات اساسی و تجهیز مدارس وجود داشت، بیان کرد: 133 کلاس درس تجهیز و 84 باب مدرسه بالغ 468 کلاس درس نیز استانداردسازی شده است.

اسلامی با بیان اینکه در استان زنجان و در هیچ مدرسه دولتی از بخاری نفت سوز و گازسوز استفاده نمی شود، اضافه کرد: جمع آوری بخاری ها ذیل استانداردسازی صورت گرفته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان خاطر نشان کرد: در برخی روستاها و شهرها موتورخانه هایی وجود داشت که مصرف آن ها با گازوییل بوده و مشعل های آن ها تعویض، بهینه و استاندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه آموزشی در زنجان 6.2 درصد است/افتتاح نخستین مدرسه سبز

سرانه آموزشی در زنجان 6.2 درصد است/افتتاح نخستین مدرسه سبز