مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 15:122022-08-28اقتصادي

تلویزیون زنجان دوم و رادیوی استانی در کشور سوم شد


شبکه استانی صدای زنجان در سه ماهه اول سال جاری با جذب 43 درصد مخاطب که از تاریخ تأسیس آن بی نظیر بوده در رتبه دوم کشوری و شبکه تلویزیونی اشراق نیز با جذب 64 درصد مخاطب موفق به کسب رتبه دوم در بین مراکز 33 گانه سازمان از منظر میزان مخاطب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، بنا بر اعلام مرکز تحقیقات رسانه ملی، شبکه اشراق و شبکه استانی رادیوی زنجان موفق شدند در بین برترین های استان ها از منظر میزان مخاطب قرار گیرند.

طبق آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما، در سه ماهه اول سال جاری شبکه استانی صدا با جذب 43 درصد مخاطب که از تاریخ تأسیس آن بی نظیر بوده، در رتبه دوم کشوری و شبکه اشراق نیز با جذب 64 درصد مخاطب موفق به کسب رتبه دوم در بین مراکز 33  گانه سازمان از منظر میزان مخاطب شدند.

 برخی از عوامل و دلایل مهم و موثر که در افزایش مخاطب شبکه های استانی سیما و صدا و کسب این موفقیت تأثیرگذار بوده اند، شامل شناخت درست مخاطب و جاگذاری برنامه های اذان گاهی در کنداکتور روتین، پاسخ به نیاز مخاطبان در زمینه ساخت و پخش سریال های ترکی با بازیگران محلی و با ژانر طنز در ساعات پربیننده شبانه و فولکلور زنجان، ارتقاء کیفیت برنامه های خانواده، کودک، سلامت محور و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیون زنجان دوم و رادیوی استانی در کشور سوم شد

تلویزیون زنجان دوم و رادیوی استانی در کشور سوم شد