مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 14:372022-08-28سياسي

رونمایی از سنجینو ؛ دستگاه دانش بنیان در حوزه حمل و نقل خرده بار


تمامی انبارهای مستقر در پایانه های مسافربری کالارسان به سیستم روز انبارگردانی هوشمند rfid جهت دقت در فرآیند رهسپاری مرسوله مجهز گردیده اند.

- با تلاش شرکت کالارسان برای نخستین بار در کشور صورت گرفت؛ رونمایی از سنجینو ؛ دستگاه دانش بنیان در حوزه حمل و نقل خرده بار تمامی انبارهای مستقر در پایانه های مسافربری کالارسان به سیستم روز انبارگردانی هوشمند rfid جهت دقت در فرآیند رهسپاری مرسوله مجهز گردیده اند.

 برای نخستین بار در کشور از دستگاه سنجینو که یک ابزار دانش بنیان برای اندازه گیری وزن و حجم مرسولات خرده بار محسوب می شود رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران؛ آیدین نراقی مدیرعامل شرکت کالا شان بهار کیش در مراسم رونمایی از این محصول با بیان اینکه دستگاه سنجینو قادر به محاسبه هوشمند هزینه ارسال و صدور فاکتور بر مبنای مسافت، وزن و ابعاد است، افزود: با توجه به روند روبه رشد حجم ارسال کالا به مناطق مختلف کشور استفاده از این دستگاه می تواند علاوه بر تسریع فرآیندها، دقت و ساماندهی ارسال خرده بار را افزایش دهد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر این شرکت در تمامی شهرهای کشور که دارای پایانه مسافربری اتوبوس رانی هستند، حضور داشته و ارسال و دریافت مرسولات پستی را توسط شبکه اتوبوسرانی به تمام نقاط کشور انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سنجینو ؛ دستگاه دانش بنیان در حوزه حمل و نقل خرده بار

رونمایی از سنجینو ؛ دستگاه دانش بنیان در حوزه حمل و نقل خرده بار