مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 13:422022-08-28اقتصادي

رونمایی از دستگاه دانش بنیان در حوزه حمل و نقل خرده بار


برای نخستین بار در کشور از دستگاه سنجینو که یک ابزار دانش بنیان برای اندازه گیری وزن و حجم مرسولات خرده بار محسوب می شود رونمایی شد.

- آیدین نراقی مدیرعامل شرکت کالا شان بهار کیش در مراسم رونمایی از این محصول با بیان اینکه دستگاه سنجینو قادر به محاسبه هوشمند هزینه ارسال و صدور فاکتور بر مبنای مسافت، وزن و ابعاد است، افزود: با توجه به روند روبه رشد حجم ارسال کالا به مناطق مختلف کشور استفاده از این دستگاه می تواند علاوه بر تسریع فرآیندها، دقت و ساماندهی ارسال خرده بار را افزایش دهد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر این شرکت در تمامی شهرهای کشور که دارای پایانه مسافربری اتوبوس رانی هستند، حضور داشته و ارسال و دریافت مرسولات پستی را توسط شبکه اتوبوسرانی به تمام نقاط کشور انجام می دهد.

  نراقی با بیان اینکه شرکت کالارسان زمینه اشتغال زایی برای سه هزار نفر دانش بنیان سنجینو کالارسان با هدف ارائه نرخ نامه و تعرفه منصفانه در ازای ارسال بار تحت شرایط مختلف رونمایی شده است.

  وی ادامه داد: این دستگاه نرخ بارنامه را بر اساس وزن و حجم بار با توجه به مسافت مبدا تا مقصد سنجیده و نرخ ثابتی را به مشتری ارائه می دهد و این موضوع باعث می شود تا نرخ های توافقی و متغیری که به ازای حمل یک بار ثابت توسط تعاونی های مسافربری اتوبوسرانی به مشتری تحمیل می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از دستگاه دانش بنیان در حوزه حمل و نقل خرده بار

رونمایی از دستگاه دانش بنیان در حوزه حمل و نقل خرده بار