مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 13:072022-08-28سياسي

اجرای 3 هزار طرح اشتغال برکت در حوزه آبزی پروری


مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از اجرای 3 هزار طرح اشتغال در حوزه آبزی پروری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس،محمد ترکمانه،مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از اجرای 3 هزار طرح اشتغال در حوزه آبزی پروری در استان های ساحلی و با محوریت گمیشان و کارون خبر داد و  افزود: برای سال جاری اجرای 3 هزار طرح اشتغال زایی اجتماع محور با ظرفیت 9 هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم در حوزه پرورش آبزیان در دستور کار است.

وی محل اجرای این طرح ها را استان های ساحلی شمالی و جنوبی ذکر کرد و ادامه داد: برای امسال شهرهای گمیشان در استان گلستان و کارون در خوزستان با توجه به برخورداری از امکانات و پتانسیل های لازم، در اولویت اجرای طرح های آبزی پروری قرار دارند.

به گفته مدیرعامل بنیاد برکت، حجم کل سرمایه گذاری برای راه اندازی 3 هزار طرح اشتغال هدف گذاری شده در حوزه آبزی پروری 6 هزار میلیارد ریال است.

ترکمانه در تشریح اقدامات پیشین در حوزه آبزی پروری تصریح کرد: تا پایان سال گذشته 2 هزار و 700 طرح اشتغال در این حوزه با حجم کل سرمایه گذاری 4 هزار میلیارد ریال در استان های ساحلی کشور به بهره برداری رسیده است.

وی با تاکید بر در اولویت بودن طرح های اشتغال زایی در حوزه آبزی پروری گفت: بنیاد برکت از سال 1399 راه اندازی طرح های اشتغال زای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 3 هزار طرح اشتغال برکت در حوزه آبزی پروری

اجرای 3 هزار طرح اشتغال برکت در حوزه آبزی پروری