مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 12:272022-08-28ورزشي

پینگ پنگ باز همدانی به مسابقات آسیایی لائوس می رود


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از اعزام پینگ پنگ باز همدانی به مسابقات آسیایی کشور لائوس خبر داد.

- علی حقیقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: ستایش ایلوخانی از بانوان پینگ پنگ باز شهر همدان برای حضور در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا عازم کشور لائوس خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایلوخانی قرار است در ترکیب تیم ملی تنیس روی میز بانوان نوجوان در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند، افزود: اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان و جوانان در تهران برگزار شد و تیم ملی پینگ پنگ نوجوانان دختر ایران با ترکیب نیلیا نقیبی از تهران، یسنا مهری از اردبیل و ستایش ایلوخانی از همدان قرار است امروز راهی مسابقات قهرمانی آسیا شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه مریم معظمی سرمربی تیم ملی نوجوانان تمرین دعوت شدگان به اردوی اخیر تیم ملی را بر عهده داشت، عنوان کرد: ایلوخانی برای نخستین بار عازم رقابت های قهرمانی آسیا می شود و نبرد دشواری مقابل بهترین های این قاره خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ایلوخانی امسال با کسب بالاترین امتیاز در مسابقات انتخابی تیم ملی موفق به کسب سهمیه مسابقات آسیایی شد، تصریح کرد: این ورزشکار ارزنده استان سابقه کسب مدال در تورنمنت های بین المللی را در کارنامه خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پینگ پنگ باز همدانی به مسابقات آسیایی لائوس می رود

پینگ پنگ باز همدانی به مسابقات آسیایی لائوس می رود