مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 12:122022-08-28اجتماعي

25میدل باس وارد اصفهان شد


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه 25 میدل باس وارد شهر شده است، گفت: تا قبل از مهرماه سال جاری 25 دستگاه میدل باس دیگر وارد اصفهان می شود و 50 دستگاه دیگر نیز تا پایان سال به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اضافه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، سیدعباس روحانی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه اظهار کرد: خرید 100 دستگاه میدل باس با هدف بهبود کیفیت حمل ونقل عمومی شهر در دستور کار شهرداری اصفهان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه 25 میدل باس اکنون وارد اصفهان شده است، گفت: تا قبل از مهرماه سال جاری 25 دستگاه میدل باس دیگر هم وارد اصفهان می شود و 50 دستگاه نیز تا پایان سال به ناوگان اتوبوسرانی اضافه خواهد شد.

روحانی توضیح داد: نوع سوخت این خودروها گازوییل، نوع موتور آنها چهار سیلندر خطی، استاندارد آلایندگی آن یورو پنج و مجهز به سیستم کنترل هوشمند دمای موتور است.

 مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به اینکه حداکثر سرعت مجاز میدل باس ها 80 کیلومتر است، تأکید کرد: سازه طراحی شده بدنه و اتاق این خودروها مستحکم و مطابق استاندارد است و ارتفاع ورودی میدل باس ها نیز جهت سهولت در ورود و خروج مسافران پایین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25میدل باس وارد اصفهان شد

25میدل باس وارد اصفهان شد