مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 12:072022-08-28دانش

ارتقای چشمگیر رتبه علمی و امتیازات نشریات دانشگاه پیام نور


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور از ارتقای چشمگیر نشریات علمی این دانشگاه خبر داد و گفت: دانشگاه پیام نور صاحب امتیاز 28 نشریه علمی است که شاهد ارتقای چشمگیر نشریات علمی دانشگاه در نتایج ارزیابی منتشرشده جدید کمیسیون نشریات علمی کشور بوده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل ازروابط عمومی، محمد علی ابراهیمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور گفت: میانگین امتیازات نشریات دانشگاه نسبت به سال گذشته، حدود 100 امتیاز ارتقاء یافته به نحوی که همه نشریات قدیمی دانشگاه حائز رتبه الف و ب شدند.

وی با عنوان اینکه تاکنون 7 نشریه دانشگاه موفق به کسب رتبه الف شده است، اظهار داشت:طی ارزیابی سال گذشته 2 نشریه حائز رتبه الف شده بود که با تلاش محققان دانشگاه پیام نور و درج آثار پژوهشی در نشریات علمی پژوهشی دانشگاه در 9 ماه گذشته، دو نشریه دیگر این دانشگاه نیز در آخرین ارزیابی کمیسیون نشریات علمی رتبه الف را به خود اختصاص دادند.

ابراهیمی با اشاره به عناوین این دو نشریه تصریح کرد: 2 عنوان نشریه جدید اپتوالکترونیک و Iranian Distance Education Journal  دانشگاه پیام نور از کمیسیون نشریات علمی کشور موفق به اخذ رتبه علمی شده و به جمع فهرست نشریات دانشگاه افزوده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای چشمگیر رتبه علمی و امتیازات نشریات دانشگاه پیام نور

ارتقای چشمگیر رتبه علمی و امتیازات نشریات دانشگاه پیام نور