مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 12:022022-08-28سياسي

نشست معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با نخبگان و فعالان زیست بوم فناوری استان قزوین


سورنا ستاری در نشست نخبگان و فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری در استانداری قزوین از نقش شرکت های خلاق و خانه های خلاق و نوآوری در رونق اقتصاد استان گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در نشست با  نخبگان و فعالان زیست بوم فناوری استان قزوین با اشاره به توجه جدی قانون و نخبگان قرار خواهد داد.

تحول اساسی با تحقق قانون جهش تولید دانش بنیان ستاری با پیش بینی قانون جهش تولید دانش بنیان در اختصاص فضای استقرار به شرکت های دانش بنیان و خلاق برای توسعه و رونق زیست بوم فناوری و نوآوری گفت: این قانون در ارتباط با پارک های علم و فناوری، صنایع ، بورس، سرمایه گذاری در بانک ها، شرکت های دانش بنیان و استقرار در منازل مسکونی برای فعالیت شرکت های فناور راهکارهای مناسبی را تدوین کرده است.

به طور مثال پس از 60 سال در تعرفه گمرکی واردات ماشین آلات تغییر ایجاد شده است تا از تولیدکنندگان ماشین آلات ایران ساخت حمایت شود.

بسیاری از این تحول آفرینی ها در قانون جهش تولید دانش بنیان صورت گرفته است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، با اشاره به این که مسئولان استانی باید برای تحقق بخش های اقتصاد دانش بنیان همدل باشند، ادامه داد: قانون جهش تولید دانش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با نخبگان و فعالان زیست بوم فناوری استان قزوین

نشست معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با نخبگان و فعالان زیست بوم فناوری استان قزوین