مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 11:522022-08-28اقتصادي

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی: ثروت کشور در دولت قبل به جیب افراد سودجو می رفت


جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی طی بیانیه ای به مناسبت هفته دولت خاطرنشان کرد: عملکرد دولت قبل باعث شده بود ثروت کشور و منابع عمومی به جای اینکه صرف توسعه و آبادانی شود به جیب افراد سود جو برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دولت بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به شرح ذیل است:  دولت سیزدهم در شرایط بسیار سختی از دولت قبلی تحویل گرفته شد، دولتی با ذخایر استراتژیک اندک، بدهی های سرسام آور از جمله پرداخت 12000 میلیارد تومان سررسید اوراق، فروش نفت حداقلی و .

.

.

از بدو تشکیل دولت مهمترین دغدغه در سطح جامعه مقابله با اپیدمی را وادار به پذیرش شرایط ظالمانه دولت های غربی کنند که به لطف خداوند و تدبیر مسئولین نظام موفق به انجام آن نشدند.

بدون تردید کاهش محسوس آمار فوتی های کرونا در عرض کمتر از چند ماه از نمونه اقدامات درخشان دولت سیزدهم است که قابل تقدیر است.

بعد از انجام واکسیناسیون عمومی و آرامش نسبی در سطح جامعه انجام اصلاحات اقتصادی که در دولت گذشته روی زمین مانده بود موضوع فعالیت دولت سیزدهم قرار گرفت، پرداخت ارز 4200 تومانی باعث شده بود حجم عظیمی از منابع کشور به جیب دلالان و افراد سودجو سرازیر شود و می بایست برای این موضوع چاره اندیشی عاجل صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی: ثروت کشور در دولت قبل به جیب افراد سودجو می رفت

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی: ثروت کشور در دولت قبل به جیب افراد سودجو می رفت