مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 11:372022-08-28اقتصادي

مبارزه با آفت مگس میوه باید همگانی باشد


مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه آفت مگس میوه در بیشتر باغ ها به ویژه باغ های مخلوط مشاهده شده است، گفت: باتوجه به اینکه این آفت همگانی است مبارزه باید همگانی و  توسط همه باغداران باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، عبدالرحمن زاغی مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی مازندران امروز درباره وضعیت آفت مگس مدیترانه در باغ ها باتوجه به اینکه برداشت مرکبات را پیش رو داریم در گفت وگویی، اظهار کرد: شاهد مشاهده آفت مگس مدیترانه در باغ های استان هستیم.

وی با بیان اینکه باغداران باید با مسائل مدیریتی باغ ها آگاه باشند، افزود: بحث مدیریت مگس میوه در باغ ها مهم ترین موضوعی است که باغداران باید به آن توجه کنند.

مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: تاکید ما بر باغداران اطلاعات لازم برای مدیریت آفت در باغ ها است که در این زمینه دوره های آموزشی را برای باغداران برگزار کردیم.

زاغی با اشاره به اینکه آفت مگس میوه در بیشتر باغ ها به ویژه باغ های مخلوط مشاهده شده است، تصریح کرد: باتوجه به اینکه این آفت همگانی است مبارزه باید همگانی و  توسط همه باغداران باشد.

انتهای پیام/86034/ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با آفت مگس میوه باید همگانی باشد

مبارزه با آفت مگس میوه باید همگانی باشد