مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 11:322022-08-28اقتصادي

قیمت تشک بادی نازک شهرکرد


یکی از مهمترین فاکتورها در تضمین سلامت جسمی و مغزی انسان خواب خوب است، برای داشتن یک خواب خوب کالای خواب مناسب بسیار موثر است، یکی از این کالاهای خواب مناسب تشک بادی است که به شکلهای نازک، ضخیم، بزرگ و کوچک وجود داشته و ارزان یا گران بودن آن بستگی به کیفیت و جنس آن دارد.

محصول دیگری تحت عنوان تخت خواب بادی نیز وجود دارد که دانستن اختلاف تشک بادی و تخت خواب بادی خالی از لطف نیست، تشک بادی و تخت خواب بادی هر دو از الیاف ابریشم عمودی و باد پر شده اند و اختلاف این دو تنها در ارتفاع آنها است.

شاید برای شما هم این پرسش پیش بیاید که مزیت استفاده از تشکهای بادی و تشک طبی سفت چیست و تشک بادی نازک در چه مواردی کاربرد بیشتری دارد؟ تشکهای بادی مزیت های بسیاری نسبت به تشک های دیگر دارند.

یکی از این مزیتها تنظیم سطح استحکام این تشکها با میزان باد است، هر چه میزان باد بیشتر باشد تشک سفت تر و هر چه کمتر باشد تشک نرمتر خواهد شد و هر کس بسته به نیاز و سلیقه ی خود تنها با تنظیم باد تشک این تشک را برای خود تنظیم می کند.

مزیت دیگر استفاده از تشک بادی وزن و حجم کم این تشکها است، تشکهای بادی را در صورت استفاده نکردن می توان از باد خالی کرد و در زمان نیاز تنها با فشار یک دکمه آن را باد کرده و مورد استفاده قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت تشک بادی نازک شهرکرد

قیمت تشک بادی نازک شهرکرد