مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 11:222022-08-28اجتماعي

120 دانش آموز نیازمند چهارمحال و بختیاری راهی مشهد مقدس شدند


معاون فرهنگی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: هم زمان با هفته دولت، 120 دانش آموز برتر(دختر) تحت حمایت استان به اردوی آموزشی، تربیتی و زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

- فروزان لطفی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: هم زمان با هفته دولت، 120 دانش آموز برتر(دختر) تحت حمایت استان به اردوی آموزشی، تربیتی و زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی از جمله برنامه های فرهنگی این نهاد است که با تعداد محدود و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

  وی افزود: اردوهای آموزشی، تربیتی و زیارتی ویژه دانش آموزان، دانشجویان و جوانان تحت حمایت با هدف ایجاد شور و نشاط و افزایش آگاهی علمی و فرهنگی و با رویکرد تقویت نظام فکری، اخلاقی و مهارت های کاربردی برگزار می شود.

لطفی پور گفت: همچنین 120 دانشجو و دانش آموز(پسر) برتر و 5 نخبه قرآنی نیز در مردادماه به اردوی آموزشی، تربیتی و زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح شوق زیارت ، اضافه کرد: این طرح ویژه نیازمندانی است که به دلیل ناتوانی مالی از زیارت ائمه اطهار(ع) باز مانده اند و با مساعدت خیران دوستداران اهل بیت(ع) به مشهد مقدس و عتبات عالیات اعزام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 دانش آموز نیازمند چهارمحال و بختیاری راهی مشهد مقدس شدند

120 دانش آموز نیازمند چهارمحال و بختیاری راهی مشهد مقدس شدند