مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 11:172022-08-28سياسي

انتقاد نماینده مجلس از وضعیت کندی اینترنت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام محمد صفری نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هنوز در سال 1401 هیچ اعتباری در حوزه عمرانی در سطح کشور تزریق نشده است، اظهار کرد: شرایط مالی دولت بسیار سخت است و بر اساس آمار تاکنون تمام امور و پروژه های عمرانی با پول های سال 1400 انجام می شود.

  وی با انتقاد از وضعیت کندی اینترنت در کشور و استان گیلان گفت: در سال گذشته 600 کیلومتر از کابل های مخابراتی در کشور سرقت شده و به رغم پیگیری های انجام گرفته تاکنون فقط 300 کیلومتر آن جبران شده است.

  عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به افزایش بی سابقه قیر در کشور بیان کرد: قیر 200 هزار تومانی 6 سال گذشته هم اکنون تنی 11 میلیون تومان فروخته می شود که در نوع خود بی سابقه بوده و مشکلاتی را برای پروژه های آسفالت ایجاد کرده است.

  صفری با بیان اینکه اگر اراده کار کردن وجود داشته باشد در شرایط سخت نیز می توان کار کرد، افزود: در سال 98، راهداری حتی یک پروژه آسفالت در شهرستان رودسر نداشت اما در سال گذشته، 10 پروژه راهداری و بیش از 45 روستا آسفالت شده است.

  انتهای پیام/84007/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده مجلس از وضعیت کندی اینترنت

انتقاد نماینده مجلس از وضعیت کندی اینترنت