مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 11:122022-08-28بين الملل

کنعانی طرف های درگیر در لیبی را به خویشتنداری و پرهیز از تشدید تنش دعوت کرد


سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز نگرانی عمیق از درگیری های اخیر در طرابلس، همه طرف های درگیر را به خویشتنداری و جلوگیری از تشدید تنش دعوت کرده و از آنها خواست منافع مردم لیبی را در اولویت قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه) ششم شهریور ماه با ابراز نگرانی عمیق از درگیری های اخیر در طرابلس پایتخت لیبی، بر ضرورت توقف فوری این درگیری ها و حل اختلافات بین طرف های درگیر بر اساس حفظ منافع و امنیت مردم لیبی از طریق گفت وگو تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در درگیری مسلحانه روز شنبه بین نیروهای وابسته به فتحی پاشاغا نخست وزیری که از سوی پارلمان برای تشکیل دولت مأمور شده و نیز نیروهای وابسته به عبدالحمید الدبیبه نخست وزیر دولت وحدت ملی رخ داد و شبکه الجزیره به نقل از وزارت بهداشت لیبی گزارش داد که در این درگیری ها 12 نفر کشته و 87 نفر زخمی شده اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در این باره افزود: جمهوری اسلامی ایران همه طرف های درگیر را به خویشتنداری و جلوگیری از تشدید تنش دعوت کرده و از آنها می خواهد منافع مردم لیبی را در اولویت قرار دهند.

کنعانی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از روند گفت وگوهای سیاسی و راه حل های مسالمت آمیز که وحدت ملی، ثبات و تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنعانی طرف های درگیر در لیبی را به خویشتنداری و پرهیز از تشدید تنش دعوت کرد

کنعانی طرف های درگیر در لیبی را به خویشتنداری و پرهیز از تشدید تنش دعوت کرد