مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 10:522022-08-28اقتصادي

خرید خرما مضافتی ارگانیک ایران


استان کرمان شهرستان بم به عنوان یکی از مهمترین عرضه کننده و تامین کننده خرمای مضافتی در ایران به حساب می آید که به دلیل داشتن آب و هوای گرم و خشک و همچنین به دلیل داشتن خاک حاصلخیز مخصوص کاشت این نوع خرما به یک منطقه استراتژیک تبدیل شده است.

سالانه مقدار زیادی خرمای مضافتی صادرات میشود.

در ادامه این گفتگو با ما همراه باشید، تا اطلاعات مفید و کاربردی را در مورد فروش عمده خرما مضافتی استان کرمان و شهرستان بم به دست آورید.

درباره خرما مضافتی صادراتی، همه ما میدانیم که جنوب ایران پراکندگی تولید خرما در کشور ما شامل استان های مرزی و جنوب ایران هستند.

باید به این نکته توجه کنید که خرید خرما مضافتی با روشهای متفاوتی انجام می شود، در این میان استان کرمان با داشتن هوای گرم و خشک هم در آن خرما مضافتی کاشت و برداشت می شود محصولات خوبی را از نخلستان ها در بالاترین و بهترین کیفیت و کمیت قرار دارند همچنین خرمای مضافتی صادراتی یکی از انواع و ارقام تولید شده استان کرمان و شهرستان بم است که با توجه به سطح بالای زیر کشت این محصول و شرایط آب و هوایی محصول برداشت شده.

در حجم و تناژ بالا به صورت عمده صادرات انجام می شود.

در داخل کشور ایران عزیزمان این خرما بیشتر در ماه مبارک رمضان و برای مراسمات عزاداری و ایام محرم استفاده میشود به همین جهت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید خرما مضافتی ارگانیک ایران

خرید خرما مضافتی ارگانیک ایران