مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 10:422022-08-28سياسي

مجلس، دولت و بخش خصوصی مثلث تحقق گردشگری سلامت در یزد شدند


گردشگری سلامت در نشست شورای توسعه گردشگری استان یزد که با حضور مدیران بخش خصوصی، دولتی و ناییب رییس کمیسیون بهداشت مجلس برگزار شد، به سمت تدوین مدلی اجرایی پیش رفت و نماینده کمیسیون بهداشت مجلس گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، گردشگری سلامت ظرفیتی است که یزد هم مانند چند استان کشور از آن بهره مند است اما بهره برداری درستی از این ظرفیت تاکنون نداشته ایم، این مقوله زمانی مورد تایید است که زیرساخت های آن نه تنها ایجاد نشده بلکه برای آن برنامه ریزی جامع و مدونی صورت نگرفته است و صرفا در حوزه پزشکی شاهد نیروهای متخصص و ظرفیت های قابل توجهی بوده ایم.

گذشته از این که ظرفیت گردشگری سلامت صرفا از جنبه برندسازی برای یزد مورد توجه بوده و زنجیره آن کامل نشده است، آسیبهای ناشی از این واژه بیشتر از سایر مزیتهای نسبی آن مشمول جامعه محلی شده است.

مهمترین آسیبی که در این خصوص به وجود آمد، پدیدار شدن قارچ گونه خانه های مسافر بوده است، خانه های مسافر در حالی در اطراف زیرساخت های درمانی مانند بیمارستانها شکل گرفتند که هتل ها و زیرساخت های مجاز گردشگری از مزیت مسافران درمانی بی بهره ماندند.

کوتاهی در برخورد با خانه های مسافر غیرمجاز احمدرضا موحد، رییس دفاتر خدمات مسافرتی با تاکید بر این که جامعه پزشکی نیز باید مطالبه کنند و شان و شخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس، دولت و بخش خصوصی مثلث تحقق گردشگری سلامت در یزد شدند

مجلس، دولت و بخش خصوصی مثلث تحقق گردشگری سلامت در یزد شدند