مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 10:422022-08-28اقتصادي

اجرای 30 طرح در سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران


مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران از اجرای 30 طرح در سازمان پایانه ها و پارک سوارهای پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، مهدی وحدت کار با اعلام اجرای 30 طرح در سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران در 6 ماه پایانی سال 1401، اظهار کرد: ما با دو حوزه لجستیک و پایانه ها سر و کار داریم که هر دو بخش به هم مرتبط هستند و طرح ها در این بخش ها اجرایی می شود.

توزیع و تجمیع مویرگی بار مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران به تعدادی از طرح های مهم اشاره کرد و افزود: پروژه بندر خشک،  مراکز لجستیک درونی و توزیع و تجمیع مویرگی بار از جمله طرح هایی هستند که به شدت به اقتصاد کشور کمک و بخش قابل توجهی از اقتصاد را به خود وابسته می کند.

این پروژه ها در توسعه کسب و کارها بسیار موثر است و ارتباط و وابستگی تنگاتنگی با انواع بخش های تجاری دارد.

وی با بیان اینکه به زودی سرویس های لجستیک راه اندازی خواهد شد، خاطرنشان کرد: اعتبار غالب این طرح ها از محل سرمایه گذاری است.

با توجه به اینکه فرآیند مردمی سازی امور، جزو برنامه ها و دستور شهردار تهران بوده، به سمت جذب سرمایه گذار رفتیم، بنابراین 80 درصد طرح ها، مدل سرمایه پذیری دارند و صاحبان کسب و کار در زمینه های مختلف از جمله صنایع و حمل و نقل و دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 30 طرح در سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران

اجرای 30 طرح در سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران