مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 10:322022-08-28اجتماعي

عقب ماندگی قم در سرانه آموزشی جبران می شود


استاندار قم با بیان اینکه باید عقب ماندگی های سرانه آموزشی استان را جبران کنیم، گفت: در آستانه سفر دوم رییس جمهور به قم هستیم و مشکلات آموزشی استان را در این سفر پیگیری می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی پیش از ظهر امروز یکشنبه 6 شهریورماه در آیین افتتاح 4 پروژه آموزشی و پرورشی در هفته دولت، با اشاره به اینکه تلاش بی منت یکی از رمزهای ماندگاری و جاودانگی است، اظهار کرد: باید مجموعه آموزش و پرورش استان و سازمان نوسازی مدارس تلاش مضاعفی برای توسعه فضای آموزشی استان داشته باشند.

وی با بیان اینکه فرصت بسیار کم است، مطرح کرد: باید با همت و همراهی بستر لازم برای تحصیل مطلوب تر دانش آموزان را فراهم سازیم.

استاندار قم با اشاره به اینکه خوشبختانه مدیران خوبی در استان فعالیت دارند، عنوان کرد: مهم همت، تلاش و همدلی است و همه موارد به اعتبارات خلاصه نمی شود.

وی با بیان اینکه باید عقب ماندگی سرانه آموزشی استان را جبران کنیم، خاطرنشان کرد: در آستانه سفر دوم رییس جمهور به قم هستیم و قطعا مشکلات آموزشی استان را در این سفر پیگیری می کنیم.

شاهچراغی با اشاره به اینکه تاکنون 700 میلیارد از اعتبارات سفر را جذب کرده ایم، تصریح کرد: تا پایان شهریورماه نیز 500 میلیارد دیگر از اعتبارات به دست استان می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب ماندگی قم در سرانه آموزشی جبران می شود

عقب ماندگی قم در سرانه آموزشی جبران می شود