مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 10:272022-08-28اقتصادي

تخلیه و بارگیری افزون بر یک میلیون تن کالا از بنادر شرق هرمزگان در امسال


مدیریت بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: طی مدت پنج ماهه سال جاری یک میلیون و 58 هزار و 560 تن کالا در بنادر شرق هرمزگان تخلیه و بارگیری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حمیدرضا محمدحسینی تختی مدیریت بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان صبح امروز در تشریح فعالیت های بنادر شرق هرمزگان افزود: طی مدت پنج ماهه سال جاری یک میلیون و 58 هزار و 560 تن کالا در بنادر شرق هرمزگان تخلیه و بارگیری شده که از این میزان در بخش غیر نفتی 790 هزار و 463 تن  و در بخش  نفتی 268هزار و 97 تن به ثبت  رسیده است.

وی ادامه داد: در پنج ماهه نخست امسال در رویه کاپوتاژ به جزایر  122 هزار و 323 تن کالای غیرنفتی تخلیه و بارگیری شده که در همسنجی با مدت مشابه سال گذشته 479 درصد رشد داشته است.

به گفته مدیر بندر شهید باهنر، عمده کالاهای نفتی و غیرنفتی صادراتی  شامل مشتقات نفتی، محصولات کشاورزی، ماشین آلات راه و ساختمان و کالای فله بوده که به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر شده است.

 بندر شهید باهنر سومین بندر صادراتی کشور است که در امور صادرات کالای غیرنفتی، نفتی، حمل و نقل کالا و حمل و نقل مسافربری داخلی و بین المللی جایگاه ویژه ای دارد.

انتهای پیام/ 3728


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه و بارگیری افزون بر یک میلیون تن کالا از بنادر شرق هرمزگان در امسال

تخلیه و بارگیری افزون بر یک میلیون تن کالا از بنادر شرق هرمزگان در امسال