مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 10:172022-08-28اقتصادي

نصب 700 دستگاه کنتور هوشمند برق در مشگین شهر


مدیر اداره برق شهرستان مشگین شهر از نصب 700 دستگاه کنتور هوشمند برق در سطح این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ثریا فرجی پیش ازظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: 700 دستگاه کنتور هوشمند برق در سطح شهرستان مشگین شهر نصب شده است که از نظر آمار در استان پیشتاز هستیم.

وی تعداد مشترکین برق در سطح شهرستان مشگین شهر  را 66 هزار مشترک عنوان کرد و افزود: همچنین 2000 کنتور خانگی در 2 سال جاری در سطح شهرستان با اولویت بندی نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 مدیر برق شهرستان مشگین شهر تصریح کرد: تعداد ترانس های برق 1500 دستگاه در سطح استان هست که بیشترین تعداد را در سطح استان، مشگین شهر به خود اختصاص داده است.

فرجی ادامه داد: 25 کیلومتر کابل خودنگهدار در روستای پریخان از توابع بخش مرکزی شهرستان آغاز شده است و به ترتیب روستای آق بلاق در بخش مرکزی و تازه کند از توابع بخش مرادلو با اجرای کابل خودنگهدار انجام می شود.

وی عنوان کرد: جهت اصلاح و توسعه  فیدر برق در سطح شهرهای مشگین شهر و لاهرود 230 میلیارد ریال هزینه شده است تا قطعی و خاموشی برق را به حداقل برسانیم.

 مدیر برق شهرستان مشگین شهر گفت: در خیابان های اصلی به واسطه جایگزینی چراغ های ال ای دی و تاثیرگذاری بیشتر بر فضای مبلمان شهری 40 میلیارد ریال هزینه شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 700 دستگاه کنتور هوشمند برق در مشگین شهر

نصب 700 دستگاه کنتور هوشمند برق در مشگین شهر