مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 10:172022-08-28اقتصادي

اختصاص زمین برای احداث 3 مرکز میوه و تره بار جدید در تهران


شهردار منطقه 7 تهران به همراه مدیرعامل سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران از 3 مکان در نظر گرفته شده برای احداث میادین میوه و تره بار جدید در این منطقه بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، در حاشیه بازدید شهردار منطقه 7 به همراه مدیرعامل سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران از سه مکان در نظر گرفته شده برای احداث میادین میوه و تره بار جدید، نصراله آبادیان شهردار منطقه 7 گفت: باتوجه به تاکیدات شهردار تهران مبنی بر ضرورت افزایش سرانه های خدماتی به ویژه میادین میوه و تره بار که سهم بسزایی در رفاه خانوار و کمک به معیشت شهروندان دارد.

وی بیان داشت: منطقه 7 هم پیگیری خود را در این زمینه آغار کرد و در نهایت موفق به شناسایی سه نقطه در محلات کم برخوردار منطقه برای احداث میادین میوه وتره بار شد.

وی در ادامه گفت: پیرو مکاتبات و بازدیدهای انجام شده با سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران در نهایت احداث دو میدان میوه و تره بار در انتهای خیابان سیبویه واقع در ناحیه 4 و دیگری در خیابان شهید مدنی واقع در ناحیه 1 تصویب و تفاهم نامه آن نیز امضا شد و در نهایت برای احداث میدان میوه و تره بار در محل سوم که در ناحیه 2 واقع شده است مقرر شد که بررسی های بیشتر انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص زمین برای احداث 3 مرکز میوه و تره بار جدید در تهران

اختصاص زمین برای احداث 3 مرکز میوه و تره بار جدید در تهران