مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 09:522022-08-28دانش

مهلت انتخاب رشته های بدون آزمون کنکور 1401 امروز پایان می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرآیند ثبت نام داوطلبان رشته هایی که پذیرش آن ها در آزمون سراسری مهرماه سال 1401 صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) است، - مهلت ثبت نام داوطلبان رشته های صرفاً براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، امروز یکشنبه 6 شهریور به پایان می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرآیند ثبت نام داوطلبان رشته هایی که پذیرش آن ها در آزمون سراسری مهرماه سال 1401 صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) است، از روز سه­ شنبه 18 مرداد ماه آغاز شد و با یک بار تمدید در تاریخ 24 مردادماه، تا آخر وقت امروز 6 شهریور ماه ادامه دارد.

داوطلبانی که تا کنون موفق به ثبت نام و انتخاب رشته نشده اند، می توانند تا پایان وقت امروز به سامانه پذیرش دانشجو صرفا براساس سوابق تحصیلی مراجعه کنند و نسبت به انتخاب حداکثر تعداد 150 کدرشته محل از رشته های پذیرش باسوابق تحصیلی در هر گروه آزمایشی که تمایل دارند، اقدام کنند.

همچنین داوطلبانی که فرآیند ثبت نام و انتخاب کدرشته محل های تحصیلی را انجام داده اند، در صورت تمایل تا پایان وقت مقرر می توانند نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته محل های انتخابی خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت انتخاب رشته های بدون آزمون کنکور 1401 امروز پایان می یابد

مهلت انتخاب رشته های بدون آزمون کنکور 1401 امروز پایان می یابد