مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 09:372022-08-28سياسي

باقری در دیدار همتای قطری: فلسطین کلید ثبات و امنیت پایدار منطقه ای است


معاون سیاسی وزیر امور خارجه در دیدار همتای قطری فلسطین را کلید ثبات و امنیت پایدار منطقه ای خواند و گفت: هر ابتکاری که به حقوق ملت فلسطین بی توجه باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان شنبه شب (پنجم شهریورماه) با محمد بن عبدالعزیز الخلیفی معاون منطقه ای وزارت امور خارجه قطر و هیأت همراه دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و نیز تحولات منطقه ای و بین المللی گفت وگو کرد.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه با اشاره به تجربه موفق یک سال اهتمام دولت جمهوری اسلامی ایران به سیاست همسایگی تصریح کرد: گام دوم در سیاست همسایگی، ارتقای همکاری های چندجانبه و منطقه ای است.

  باقری با تأکید بر شتاب گیری روابط ممتاز ایران و قطر به ویژه در یک سال اخیر، اظهار داشت: از نقش آفرینی مؤثر قطر در پیشبرد گام دوم سیاست همسایگی ایران و ارتقای همکاری های چندجانبه منطقه ای استقبال می کنیم.

  معاون سیاسی وزارت امور خارجه اهتمام به موضوع فلسطین را وظیفه انسانی و اسلامی همه کشورهای منطقه برشمرد و تصریح کرد: پایداری هر ترتیبات منطقه ای در گرو استیفای حقوق ملت فلسطین است.

  باقری با اشاره به تلاش های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای محو فلسطین از جغرافیای سیاسی منطقه و جهان گفت: فلسطین کلید ثبات و امنیت پایدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقری در دیدار همتای قطری: فلسطین کلید ثبات و امنیت پایدار منطقه ای است

باقری در دیدار همتای قطری: فلسطین کلید ثبات و امنیت پایدار منطقه ای است