مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 09:322022-08-28سياسي

انتقاد نماینده مجلس از وضعیت کندی اینترنت


عضو مجمع نمایندگان گیلان با انتقاد از وضعیت کندی اینترنت در کشور و استان گیلان گفت: در سال گذشته600 کیلومتر سرقت کابل در کشور انجام شده و علیرغم پیگیری های صورت گرفته تاکنون فقط 300 کیلومتر آن جبران شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هنوز در سال 1401 هیچ اعتباری در حوزه عمرانی در سطح کشور تزریق نشده است، اظهار کرد: شرایط مالی دولت بسیار سخت است و بر اساس آمار تاکنون تمامی امور و پروژه های عمرانی با پول های سال 1400 انجام می شود.

  وی با انتقاد از وضعیت کندی اینترنت در کشور و استان گیلان گفت: در سال گذشته 600 کیلومتر از کابل های مخابراتی در کشور سرقت شده و علیرغم پیگیری های صورت گرفته تاکنون فقط 300 کیلومتر آن جبران شده است.

  عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به افزایش بی سابقه قیر در کشور بیان کرد: قیر 200 هزار تومانی 6 سال گذشته هم اکنون تنی 11 میلیون تومان فروخته می شود که در نوع خود بی سابقه بوده و مشکلاتی را برای پروژه های آسفالت ایجاد کرده است.

  نماینده مردم با بیان اینکه اگر اراده کار کردن وجود داشته باشد در شرایط سخت نیز می توان کار کرد، افزود: در سال 98، راهداری حتی یک پروژه آسفالت در شهرستان رودسر نداشت اما در سال گذشته، 10 پروژه راهداری و بیش از 45 روستا آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده مجلس از وضعیت کندی اینترنت

انتقاد نماینده مجلس از وضعیت کندی اینترنت