مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 07:222022-08-28ورزشي

قول امام جمعه دهدشت به مربیان ورزشی جهت گسترش ورزش های انفرادی در روستا ها


امام جمعه دهدشت از همکاری همه جانبه با مربیان ورزشی جهت گسترش ورزش های انفرادی در روستاها به جهت شناسایی استعدادهای ورزشی برای افتخارآفرینی در عرصه های ملی و بین المللی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی وحدانی فر در جمع ورزشکاران کاراته کاهای قهرمانی آسیایی در دهدشت، اهمیت ورزش در جهان امروز را یک مسئله خاص عنوان و اظهار کرد: امروز ورزش یک مقوله سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

امام جمعه دهدشت افزود: امروزه بسیاری از کشورهای دنیا اقتصادشان را بر پایه ورزش می گذارند و بر همین اساس خیلی از کشورها در تلاش هستند که میزبانی مسابقات ورزشی را به عهده بگیرند.

وی با بیان این که امر به ورزش امر به سلامت جامعه است گفت: خروجی ورزش نشاط در جامعه است و هر آن چه در این زمینه هزینه کنیم ضرر نمی کنیم و سرمایه گذاری برای آیندگان است.

وحدانی فر خواستار همکاری مسئولان با مربیان ورزشی شد و بیان کرد: آن چیزی که انسان را در زندگی موفق می کند برنامه ریزی با تداوم است.

وی با توجه به خواسته مربیان کاراته کا جهت آوردن ورزش های انفرادی در روستاها، از همکاری همه جانبه برای آوردن ورزش به روستاها جهت شناسایی استعدادهای ورزشی و افتخارآفرینی در عرصه های ملی و بین المللی خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول امام جمعه دهدشت به مربیان ورزشی جهت گسترش ورزش های انفرادی در روستا ها

قول امام جمعه دهدشت به مربیان ورزشی جهت گسترش ورزش های انفرادی در روستا ها