مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 02:172022-08-27سياسي

صنعاء: مردم نسبت به آتش بس، هوشیار باشند


رییس شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد که وضعیت کنونی و آتش بس موجود، می طلبد که همه مردم یمن در آگاهی، بیداری و توجه بالا قرار داشته باشند زیرا جنگ هنوز تمام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مهدی المشاط رییس شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد که برنامه ایستادگی ملی، در حفظ انسجام ملت یمن و جبهه داخلی این کشور نقش مهمی دارد.

شبکه المیادین به نقل از المشاط گزارش داد، اینکه ملت یمن بر مواضع خود در مقابله با ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی تا رسیدن به پیروزی، ثابت قدم باشد، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی گفت که مسئولان یمنی تلاش دارند منافع ملت یمن را حفظ کنند تا این مردم به مسائل مهم پایبند بوده و در جنگ برای استقلال و آزادی تا آزادی وجب به وجب خاک این کشور ثابت قدم باشند.

این مسئول یمنی خاطر نشان کرد، وضعیت کنونی و آتش بس موجود، می طلبد که همه مردم یمن، در آگاهی، بیداری و توجه بالا قرار داشته باشند؛ زیرا جنگ هنوز تمام نشده است.

المشاط در پایان تأکید کرد که همه در یمن باید در نهایت آمادگی قرار داشته باشند و نسبت به طرحها و توطئه های دشمنان علیه مردم این کشور، هشیار باشند.

رییس شورای عالی سیاسی و فرمانده عالی نیروهای مسلح یمن چند روز پیش هم گفت که آمریکا دو رژیم سعودی و اماراتی را به بازی گرفته و با اجرای مانورهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاء: مردم نسبت به آتش بس، هوشیار باشند

صنعاء: مردم نسبت به آتش بس، هوشیار باشند