مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 22:172022-08-27ورزشي

برد نفس گیر ایران مقابل آرژانتین + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،روز دوم از مرحله گروهی رقابت های والیبال قهرمانی جهان 2022 امروز(شنبه) با برگزاری 6 دیدار در لهستان و اسلوونی پیگیری شد که در یکی از حساس ترین دیدارها تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود از ساعت 20 به مصاف تیم .

- ست های این بازی با امتیازهای 22-25، 30-28، 25-20، 32-34 و 21-19 به سود ایران تمام شد تا شاگردان عطایی رقابت های قهرمانی جهان را با پیروزی شیرین و ارزشمند مقابل آرژانتین آغاز کنند و با خیالی راحت به استقبال دو دیدار حساس مقابل هلند و مصر بروند.

بهروز عطایی در این بازی از ترکیب محمد طاهر وادی، میلاد عبادی پور، امیر حسین توخته، علی اصغر مجرد، امیر حسین اسفندیار، امین اسماعیل نژاد و محمد رضا حضرت پور در پست لیبرو استفاده کرد.

در پایان این بازی تماشایی عبادی پور با کسب 21 امتیاز بهترین بازیکن میدان شد تا در کنار 17 امتیازی که امین اسماعیل نژاد به دست آورد، نقش مهمی در این پیروزی داشتند.

در سوی مقابل کونته و لیما با کسب 20 و 19 امتیاز بهترین بازیکنان آرژانتین بودند.

در سایر بازی ها صبح امروز تیم ملی ترکیه با حساب 3 بر صفر چین را از پیش رو برداشت و در دیدار هم گروه های ایران تیم ملی هلند با همین نتیجه از سد مصر گذشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برد نفس گیر ایران مقابل آرژانتین + فیلم

برد نفس گیر ایران مقابل آرژانتین + فیلم