مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 20:022022-08-27اقتصادي

دیگ بخار خشکشویی مسی


در اکثر صنایع از دیگ بخار استفاده می شود و به دستگاه هایی می گویند که قادر اند انرژی گرمایی را به بخار تبدیل کنند، دیگ بخار صنعتی برای کارش به آب احتیاج دارد، پس با استفاده از آب و حرارت، بخار را ایجاد می کند.

دیگهای بخار دارای ظرفیت های مختلفی می باشند و از آنجایی که ظرفیت در بویلرها متفاوت می باشد، تحمل وزنهای گوناگونی نیز دارند.

در این نوع از دیگهای بخار، مخزنهایی به شکل استوانه وجود دارند که لوله های موجود در این مخزنهای استوانه ای به شعله ی حرارتی دیگ وصل هستند و دود تولیدی از این مخزنها نیز به بیرون هدایت می شود.

یکی از انواع دیگهای بخار، دیگ بخار خشکشویی می باشد که معمولا دارای ظرفیتهای متفاوتی می باشند از جمله 120 کیلویی، 18 کیلویی و غیره و این دیگها دارای یک سری از ویژگیها می باشند که عبارتند از، مجهز بودن به دریچه ایمنی که فشار را به طور خودکار کاهش می دهد و همچنین مجهز به دستگاهی می باشد که میزان آب را کنترل می کند.

همچنین این دستگاه ها دو عدد پرشر سوییچ دارد که فشار را کنترل می کند و ترموستات جهت کنترل دما نیز دارد و همراه با همه ی اینها دو آزیر نیز در آن وجود دارد.

معمولا صفحات دیگ بخار از فولاد های بسیار مقاوم و مستحکم ساخته شده است و فولادهای با استحکام بالا، در این دستگاه، در برابر حرارت و فشار شدید مقاومت زیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیگ بخار خشکشویی مسی

دیگ بخار خشکشویی مسی