مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 18:172022-08-27سياسي

«حرکت به سمت مردم» یکی از شاخص های دولت انقلابی فعلی


عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه یکی از شاخص های دولت انقلابی فعلی حرکت به سمت مردم است، گفت: کار میدانی مستلزم حضور میدانی است و در این حضورها است که در مردم امید و انگیزه ایجاد می شود.

- مهرداد گودرزوند چگینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با تبریک هفته دولت و با اذعان به این نکته که دولت طی یک سال گذشته حرکت به حُسن توجه دولت در سیاست خارجی اشاره کرد و گفت: ارتباط دولت با همسایگان در جهت مراودات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بوده که خود نشان دهنده حرکت خوب است و می تواند مجموعه دولت را به حرکت وادارد.

دولت تورم را کنترل و بر اقتصاد نظارت داشته باشد نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت کنترل و مهار قیمت ها بیان کرد: دولت باید در جهت یک نقطه ای حرکت کند تا بتواند در 6 ماه باقی مانده سال، قیمت ها و تورم را کنترل و بر اقتصاد نظارت داشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر اینکه صحبت کردن با واقعیت و مبتنی بر حقیقت با مردم از شاخصه های انقلاب است، تصریح کرد: مردم از دولت انتظار دارند و بر این باورند که دولت بتواند سیاست مشخصی را به کار بگیرد تا نتیجه آن را در بهبود شاخص های زندگی ملاحظه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حرکت به سمت مردم» یکی از شاخص های دولت انقلابی فعلی

«حرکت به سمت مردم» یکی از شاخص های دولت انقلابی فعلی