مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 17:522022-08-27اقتصادي

نظارت بیشتری بر عرضه آب معدنی شود/ با متخلفان برخورد خواهد شد


دادستان همدان با اشاره به تنش آبی و سوءاستفاده برخی افراد از این شرایط گفت: نهادهای مربوطه به ویژه سازمان صمت بر توزیع و قیمت آب معدنی نظارت بیشتری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسن خانجانی عصر امروز در کارگروه نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی اظهار کرد: هرچند که بطری آب جزء کالاهای اساسی نیست، اما با توجه به تنش آبی موجود در همدان و عدم نظارت کامل برای عرضه آب معدنی در بازار، شاهد برخی سوء استفاده ها از سوی افراد سودجو هستیم که می خواهند بازار سیاه آب راه بیاندازند تا جایی که مشاهده شده برخی وانت بارها با قیمتی گرانتر آب معدنی را می فروشند.

وی با تأکید بر اینکه باید سازمان صمت در حوزه اصل بودن، سلامت و قیمت گذاری بطری های آب معدنی شفاف تر عمل کند، اظهار کرد: در حال حاضر هلال احمر در برخی نقاط کم برخوردار آب معدنی توزیع می کند، با این وجود وظیفه سازمان صمت؛ نظارت کامل بر نحوه عرضه آب معدنی است و این امر را می تواند با قیمت گذاری واحد و افزایش نظارت انجام دهد.

لزوم برخورد با تغییر ساعت خودسرانه نانوایی ها دادستان همدان در ادامه به مسئله نصب کارتخوان در تعداد قابل توجهی از نانوایی ها اشاره کرد و افزود: هدف از این اقدام جلوگیری از قاچاق آرد بوده که متأسفانه از راه های دیگر در سایه کمبود نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بیشتری بر عرضه آب معدنی شود/ با متخلفان برخورد خواهد شد

نظارت بیشتری بر عرضه آب معدنی شود/ با متخلفان برخورد خواهد شد