مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 17:522022-08-27سياسي

امیرآبادی: پروژه های نیمه کاره قم در دولت سیزدهم تعیین تکلیف شد


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از جلوه های کارآمدی دولت سیزدهم، گفت: تعیین تکلیف پروژه های نیمه کاره مانند فرودگاه، ساماندهی بافت اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مونوریل نشان از توجه دولت به توسعه زیرساخت ها دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، احمد امیرآبادی فراهانی امروز در نشست روسای دانشگاه ها و نخبگان قم با معاون امور مجلس رییس جمهور که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، با اشاره به تعیین تکلیف برخی پروژه های فرسایشی قم، تصریح کرد: جمع آوری راه آهن متروکه، جابه جایی دکل های فشار برق قوی، فرودگاه و مونوریل از طرح هایی است که در دولت سیزدهم مشکل آن ها حل شده است.

وی با بیان اینکه با هماهنگی ظرفیت ویژه قم در مباحث علمی و دانشگاهی را موردتوجه قرارداد و اضافه کرد: در کنار حمایت از عقب ماندگی عمرانی، باید بخش علمی و فرهنگی نیز جدی گرفته شود.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: تأسیس دانشکده رسانه و هنر اسلامی یکی از اهداف و اولویت های مهم علمی و فرهنگی استان است.

وی با اشاره به اهمیت دانشگاه های تک جنسیتی، گفت: مجوز دانشگاه حضرت معصومه(س) قم با 3 دانشکده اخیراً توسط شورای گسترش صادرشده است، وضعیت تحقیقات علمی و پژوهشی در دانشگاه های تک جنسیتی در برخی از شاخص ها بالاتر از دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرآبادی: پروژه های نیمه کاره قم در دولت سیزدهم تعیین تکلیف شد

امیرآبادی: پروژه های نیمه کاره قم در دولت سیزدهم تعیین تکلیف شد