مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 15:472022-08-27بين الملل

اشرف غنی: تمام دارایی هایم غارت شده است / فعلاً به افغانستان بر نمی گردم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اشرف غنی رییس جمهور فراری افغانستان در گفتگویی تازه با یک رسانه آمریکایی با رد اتهامات مبنی بر فساد گسترده در دولت وی مدعی شد: - رییس جمهور فراری افغانستان با تکذیب دزدیدن و خروج ده ها میلیون دلار هنگام فرار از افغانستان مدعی شد هیچ دارایی در خارج کشور ندارد و حتی دارایی های خود او نیز غارت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اشرف غنی رییس جمهور فراری افغانستان در گفتگویی تازه با یک رسانه آمریکایی با رد اتهامات مبنی بر فساد گسترده در دولت وی مدعی شد: فساد در حاکمیت وقت با خرید جنگسالاران توسط دولت بوش آغاز شد که در زمان ریاست من هدف اصلی مهار و نابودی آن بود.

وی همچنین با تکذیب دزدیدن و خروج ده ها میلیون دلار هنگام فرار از افغانستان مدعی شد هیچ دارایی در خارج کشور ندارد و حتی دارایی های خود او نیز غارت شده است.

رییس جمهور فراری افغانستان که به شدت مورد انتقاد افکار عمومی این کشور است، درباره احتمال بازگشت به افغانستان نیز گفت مادامی که کشور تحت حاکمیت طالبان باشد به آنجا باز نخواهد گشت.

چندی پیش سازمان گزارش دهی جرایم سازمان یافته و فساد اداری از ورود اشرف غنی به فهرست نهایی فاسدترین فرد سال خبر داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشرف غنی: تمام دارایی هایم غارت شده است / فعلاً به افغانستان بر نمی گردم

اشرف غنی: تمام دارایی هایم غارت شده است / فعلاً به افغانستان بر نمی گردم