مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 14:472022-08-27اجتماعي

تکمیل فضاهای آموزشی اولویت تخصیص اعتبار نوسازی مدارس است


رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: تکمیل فضاهای آموزشی که 50درصد آن را خیرین تامین کرده باشند، در اولویت تخصیص اعتبارات سازمان نوسازی مدارس است و تخریب و بازسازی در مرحله آخر قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، مهراله رخشانی مهر رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور ظهر امروز در گردهمایی تخصصی معاونان آموزش متوسطه استان های کشور اظهار کرد: در رده ملی و حوزه ستادی، ساخت و ساز فضاهای آموزشی مدارس کشور شامل سه بخش؛ تکمیل فضاهای آموزشی که 50درصد آن را خیرین تامین کرده باشند، تکمیل فضاهای نیمه تمام ملی و استانی و بخش سوم تخریب و بازسازی و مقاوم سازی فضاهای نیازمند این امور؛ که به مورد اول بیشترین عدد و به مورد سوم کمترین عدد تخصیص داده شده است.

وی گفت: عمده اعتبارات در بخش تکمیل متمرکز شده و ما از محل اعتبارات خودمان اجازه شروع پروژه جدید نداریم چرا که شروع پروژه های جدید باید از محل اعتبارات استانی و با تصمیم گیری در شورای برنامه ریزی شهرستان ها انجام شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در سال های اخیر روی سامانه ای به منظور مکان یابی مدارس تمرکز کرده ایم که کار بسیار پیچیده و زمان بری است و باید تمام اطلاعات مدارس را وارد سامانه مکان یابی مدارس کنیم و این به ما کمک می کند تا پروژه تکراری نداشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل فضاهای آموزشی اولویت تخصیص اعتبار نوسازی مدارس است

تکمیل فضاهای آموزشی اولویت تخصیص اعتبار نوسازی مدارس است