مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 13:572022-08-27سياسي

هشدار رییس کل دادگستری کرمانشاه؛ حکم تبعید در انتظار مجرمان خطرناک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز توسلی زاده رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در جلسه پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی که با حضور مقامات انتظامی و قضایی و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان در سالن جلسات دادگستری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: برخی جرائم و اختلافات قابل اصلاح و سازش است، اما با برخی جرائم نیز باید قاطعانه و بدون گذشت برخورد کرد.

وی ادامه داد: اولویت اول دستگاه قضایی ایجاد صلح و سازش در پرونده های اختلافی و جلوگیری از تکرار جرم است و به همین خاطر از مسؤولان انتظامی خواسته شده تا برای هر پرونده ای یک بسته حل اختلاف تعریف شود که خوشبختانه این کار هم انجام و نتایج خوبی داشته است.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه یادآور شد: در مرحله بعدی اگر یقین حاصل شود فرد مجرم قابلیت اصلاح ندارد و امکان ارتکاب مجدد جرائم خشن از سوی وی بالاست بدون شک قاطعانه با او برخورد می شود.

وی یکی از جرائمی که موجب نگرانی می شود را موضوع تیراندازی ها عنوان کرد و گفت: دستگاه قضایی و پلیس در ماه های اخیر تمرکز خوبی برای کاهش و مهار این جرم داشته اند و به نتایج خوبی هم دست یافته اند.

توسلی زاده ادامه داد: دستگیری اکثر عاملان تیراندازی در سریع ترین زمان ممکن و صدور احکام بازدارنده و لغو مرخصی آن ها از جمله اقدامات پلیس و دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رییس کل دادگستری کرمانشاه؛ حکم تبعید در انتظار مجرمان خطرناک

هشدار رییس کل دادگستری کرمانشاه؛ حکم تبعید در انتظار مجرمان خطرناک