مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 13:522022-08-27ورزشي

بهشهر؛ میزبان لیگ برتر فوتسال دانشجویان مازندران


نایب رییس انجمن فوتبال دانشگاهی مازندران از افتتاحیه رقابت های لیگ برتر دانشجویان مازندران جام کاسپین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، نجمه مسلمی نایب رییس انجمن فوتبال دانشگاهی مازندران بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از آغاز لیگ برتر فوتسال دانشجویان مازندران خبر داد و گفت: لیگ برتر فوتسال دانشجویان استان مازندران با حضور تیم هایی مختلفی از دانشجویان در سطح استان مازندران اواخر همین هفته آغاز خواهد شد.

مسلمی افزود: دهم و یازدهم شهریور، پنجشنبه و جمعه همین هفته لیگ برتر فوتسال دانشجویان مازندران رسما آغاز خواهد شد و تیم ها به صورت دوره ای با هم به رقابت می پردازند.

 وی با اشاره به میزبان اولین دوره لیگ برتر دانشجویان استان بیان کرد: شهرستان شهید پرور بهشهر و سالن دانشگاه پیام نور بهشهر میزبان اولین دوره رقابت های لیگ برتر بانوان دانشجویان مازندران جام کاسپین گرامیداشت شهدای مدافعین حرم خواهد بود.

این مسوول بیان کرد: راه اندازی لیگ برتر دانشجویان مازندران فرصتی مناسب برای شناسایی استعدادهای دختر دانشجو برای معرفی به لیگ های مختلف و تیم های مختلف سطح استان و حتی کشور است و در این زمینه برای معرفی بازیکنان با استعداد این مسابقات به تیم های ملی هم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهشهر؛ میزبان لیگ برتر فوتسال دانشجویان مازندران

بهشهر؛ میزبان لیگ برتر فوتسال دانشجویان مازندران