مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 12:422022-08-27بين الملل

قدیری ابیانه: موضع گیری کشورها علیه رژیم صهیونیستی افزایش پیدا می کند


به گفته سفیر پیشین جمهوری اسلامی ایران در مکزیک و استرالیا، رژیم صهیونیستی در حال نابودی است و هرچه این روند برای کشورها بیشتر محرز شود، موضع گیری ها علیه این رژیم افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، آژانس یهود که همان سازمان جهانی و اوکراین مجبور شد تا از این سیاست دغل بازانه دست کشد و حمایت خود از اوکراین را اعلام و کماندوهای خود را در قالب های مختلف به اوکراین اعزام کند.

این موضوع سبب شد تا روسیه نسبت به این اقدام واکنش نشان دهد تا جایی که خواستار توقف فعالیت دفاتر آژانس یهود در این کشور شد.

خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس در گفت وگویی با محمدحسن قدیری ابیانه استراتژیست و سفیر پیشین ایران در مکزیک و استرالیا، نظر وی را در خصوص این تحولات جویا شد.

  با توجه به تنش های اخیر میان روسیه و رژیم صهیونیستی بر سر بستن دفاتر آژانس یهود، سابقه همکاری آژانس یهود در روسیه به چه زمانی برمی گردد و به چه دلیل مسکو در این برهه از زمان تصمیم به تعطیلی این دفاتر گرفته است؟ صهیونیست ها از دیرباز به دنبال سلطه بر کشورها بودند.

آن ها طبق کتاب مقدس شان تلمود که کتاب شریعت آنان محسوب می شود، غیر یهودیان را حیوانات ناطق می دانند که خداوند آنان را آفریده که در خدمت یهودیان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدیری ابیانه: موضع گیری کشورها علیه رژیم صهیونیستی افزایش پیدا می کند

قدیری ابیانه: موضع گیری کشورها علیه رژیم صهیونیستی افزایش پیدا می کند