مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 12:022022-08-27اقتصادي

اعزام تانکر آبرسانی سیار به همدان، شهرکرد و اصفهان+عکس


علیرضا جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در گفت وگو با فارس اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان علاوه بر اعزام تانکر آبرسانی سیار به شهر همدان، یک کیلومتر لوله نیز برای احداث شبکه توزیع آب در این شهر ارسال کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: افزون بر این، با مشارکت شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان زنجان، 10 هزار بطری آب نیز به شهرکرد ارسال شد.

وی ادامه داد: هم اکنون دو واحد اکیپ امدادی همراه با یک دستگاه تانکر آبرسان سیار در شهر همدان مستقر بوده و به مشترکین همدانی شرکت آب و فاضلاب خدمات ارائه می کنند.

این مسئول بیان داشت: پیش از این یک واحد اکیپ آبرسانی سیار شرکت آبفا استان زنجان نیز به مدت 5 روز به شهر اصفهان اعزام شده بود.

جزء قاسمی در مورد کمک های شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به استان همدان در تامین آب گفت: اعزام 3 اکیپ فنی با مهارت های نصب شناور، فشارشکن، اعزام ماشین آلات سنگین به همراه اکیپ، اعزام تانکر آبرسانی سیار و ارسال یک هزار متر لوله 110 برای انتقال آب از کمک های استان زنجان بوده است.

وی همچنین از ارسال اتصالات برای خط انتقال 700 میلی متری از جنس چدن داکتیل خبر داد و گفت: در حال حاضر یک اکیپ حوادث با ماشین آلات سنگین در همدان مستقر بوده و به انتقال آب به شهر همدان کمک می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تانکر آبرسانی سیار به همدان، شهرکرد و اصفهان+عکس

اعزام تانکر آبرسانی سیار به همدان، شهرکرد و اصفهان+عکس