مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 11:322022-08-27فرهنگي

مردی که برای اولین بار در زندگی نوشیدنی جز آب را امتحان می کند(+فیلم)


در تیک تاک معمولاً ویدئوهای رقص، دستور آشپزی یا ترفندهای مفید وایرال می شود، اما دیوید یارل توانسته با امتحان کردن نوشیدنی های مختلف جلوی دوربین میلیون ها بازدید در این شبکه اجتماعی دریافت کند.

- مردی که برای اولین بار در زندگی نوشیدنی جز آب را امتحان می کند(+فیلم) در تیک تاک معمولاً ویدئوهای رقص، دستور آشپزی یا ترفندهای مفید وایرال می شود، اما دیوید یارل توانسته با امتحان کردن نوشیدنی های مختلف جلوی دوربین میلیون ها بازدید در این شبکه اجتماعی دریافت کند.

یارل 27 ساله که ساکن لس آنجلس و طراح استوری بُرد شبکه تلویزیونی معروف نیکلودئون است و جز آب و شیر هیچ نوشیدنی دیگری نمی خورد، می گوید یکی از دوستانش او را راضی کرد تا عادت دیرینه ی خود را زیر پا بگذارد و نوشیدنی های دیگر را هم امتحان کند و پیشنهاد کرد از او در حین این کار فیلم بگیرند.

یارل که یک کمدین نیمه وقت هم هست، با اکراه این پیشنهاد را پذیرفت و صفحه ای برای خود در تیک تاک به راه انداخت که تاکنون بیش از 97 هزار دنبال کننده پیدا کرده است.

اولین ویدئوی او که شانزدهم ژوئن (26 خرداد) منتشر شد، تاکنون بیشتر از 21/5 میلیون بازدید داشته و یارل را در حال امتحان کردن نوشیدنی های مختلفی از جمله چند نوع نوشابه ی مختلف، یک نوشینی ورزشی و یک لیموناد نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردی که برای اولین بار در زندگی نوشیدنی جز آب را امتحان می کند(+فیلم)

مردی که برای اولین بار در زندگی نوشیدنی جز آب را امتحان می کند(+فیلم)