مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 11:122022-08-27ورزشي

بازگشت بازنشسته ها به ورزش و فعالیت آنها در هیات های ورزشی


سرپرست اداره کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها گفت: افراد باتجربه و بازنشسته می توانند در هیات ها فعالیت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آرش فرهادیان در دومین روز همایش ملی مدیران ورزش و جوانان و فدراسیون های ورزشی با اشاره به استاندارد سازی باشگاه های ورزشی سراسر کشور برای اولین بار اظهارداشت: این ساختار پس از تایید توسط وزیر ورزش و جوانان، ابلاغ خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص رتبه بندی و نرخ بندی باشگاه های ورزشی، گفت: نرخ بندی باشگاه ها در گذشته به استان ها واگذار شده بود که آنها هم با دقت با توجه به آمایش استانی که داشتند نرخ نزدیک به واقعیت را اعلام می کردند اما از امسال نرخ پس از پایان رتبه بندی از سوی دولت و وزارت ورزش و جوانان اعلام خواهد شد.

فرهادیان با اشاره به اهمیت جلسات شورای برون مرزی، عنوان کرد: پیشنهاد ما به معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای برگزاری هفتگی شورا بود که مورد تایید قرار گرفت و در صورت برگزار نشدن یک جلسه حتما جلسه فوق العاده برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات اثربخش در خصوص بازنگری اساسنامه فدراسیون ها، آیین نامه هیات های ورزشی و دستورالعمل های موجود، یادآور: در جلساتی که با سازمان بازرسی کل کشور و تغییراتی که در آیین نامه ها داشتیم بحث بکارگیری بازنشسته ها در هیات های ورزشی رفع خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت بازنشسته ها به ورزش و فعالیت آنها در هیات های ورزشی

بازگشت بازنشسته ها به ورزش و فعالیت آنها در هیات های ورزشی