مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 11:122022-08-27سياسي

اعتمادسازی مدیران برای رضایتمندی مردم، خط قرمزدولت است


رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با اشاره به اینکه دولت از بگومگوهای سیاسی و ایجاد دوقطبی های کاذب پرهیز می کند، تاکید کرد: اعتمادسازی مدیران برای رضایتمندی مردم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام احمد صالحی رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری امروز شنبه (5 شهریور) به مناسبت هفته دولت و ارائه گزارش عملکرد یکساله حوزه ارتباطات مردمی در نشست خبری با خبرنگاران گفت: قطعا مدیریت بدون اطلاع رسانی نمی تواند اعتماد لازم در میان مردم را ایجاد کند تا فضای امید و نشاط در جامعه محقق شود.

وی افزود: دولت سیزدهم که نام مقدس مردم را در کنار خود دارد و آن را مدال افتخار می داند، مردم گرایی و مردم محوری را در تمامی گام های خود لحاظ می کند.

رییس جمهور از ابتدایی ترین روز آغاز به کار خود در میان مردم بوده است.

بسیاری از دولت ها به مرور زمان از مردم و ولایت دور می شوند و نگاه ولایت مدارانه آنها کم می شود اما تفاوت این دولت با همه دولت های قبل این است که ولایت مداری خود را ثابت کرده است.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری تشریح کرد : مردم داری نکته مهم و ویژگی برجسته دیگر دولت سیزدهم است و اهمیت به مردم در تمامی لایه های مدیریتی مورد توجه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتمادسازی مدیران برای رضایتمندی مردم، خط قرمزدولت است

اعتمادسازی مدیران برای رضایتمندی مردم، خط قرمزدولت است