مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 10:022022-08-27اقتصادي

برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی و سوغات در همدان


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: نمایشگاه ملی صنایع دستی و سوغات هشتم شهریور در همدان برگزار می شود.

- هاشم مظاهری معاون صنایع دستی میراث فرهنگی همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و سوغات استان خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه 8 تا 12 شهریور در نمایشگاه بین المللی همدان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 193 غرفه برای عرضه صنایع دستی پیش بینی شده است افزود: 57 غرفه از استان های مختلف، 10 غرفه از شهرها و روستاهای جهانی و ملی، 73 غرفه از شهرستان های استان همدان، 11 غرفه از خانه ها، تشکل ها و بخش خصوصی صنایع دستی، 42 غرفه سوغات بومی و غرفه های آزاد و هفت سیاه چادر و چادرهای عشایر در این نمایشگاه حضور دارند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان بیان کرد: در این نمایشگاه 122 رشته صنایع دستی شرکت کرده که 86 رشته از استان های مختلف، 74 رشته از استان همدان و 37 رشته نیز تولید زنده دارند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه همه استان ها به غیر از آذربایجان غربی، لرستان و چهارمحال و بختیاری شرکت کرده اند عنوان کرد: شهرها و روستاهای جهانی و ملی شامل لالجین شهر جهانی سفالی، ملایر شهر جهانی مبلمان و منبت، تبریز شهر جهانی فرش دستباف، مشهد شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی و سوغات در همدان

برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی و سوغات در همدان