مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 09:322022-08-27دانش

خدمت رسانی 18 گروه جهادی به منطقه مرزی خواف به مردم + فیلم


ایمان ایرانی، معاون جهادی ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هدف از برگزاری اردو های جهادی را کمک به آبادانی مناطق کمتر توسعه یافته دانست و گفت: - خدمت رسانی 18 گروه جهادی به منطقه مرزی خواف به مردم + فیلم معاون جهادی ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ از اعزام 18 گروه جهادی به منطقه مرزی خواف خراسان رضوی و برگزاری 45 اردوی جهادی خبر داد.

ایمان ایرانی، معاون جهادی ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هدف از برگزاری اردو های جهادی را کمک به آبادانی مناطق کمتر توسعه یافته دانست و گفت: افرادی که در این اردو ها شرکت می کنند به صورت رایگان و خالصانه برای کمک به حل مشکلات مناطق محروم، حضور به هم می رسانند.

علاوه بر آن زیستن در شرایطی که برخی از الزامات اولیه به سختی در دسترس است، سبب خودسازی تشکیلاتی جهادگران می شود.

ایرانی با اشاره به تلاش شبانه روزی جهادگران دانشجو گفت: اردوی جهادی عهد خدمت با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم از 28 تیرماه آغاز شده و تا اواخر شهریور ماه نیز ادامه خواهد داشت.

معاونت جهادی ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ افزود: این گروه های جهادی با هماهنگی بسیج سازندگی و بسیج دانشجویی در قالب گروه های 30 نفره به بخش های مرزی از منطقه خواف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی 18 گروه جهادی به منطقه مرزی خواف به مردم + فیلم

خدمت رسانی 18 گروه جهادی به منطقه مرزی خواف به مردم + فیلم