مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 06:222022-08-27سياسي

نماینده مجلس: در برخورد با جرائم خشن ضعف قانونی نداریم


نماینده مردم اراک در مجلس با اشاره به نحوه مواجه قانون با مجرمان جرائم خشن گفت: قوانین مشکلی ندارند، قانون اختیارات لازم را جهت شناسایی و کنترل اراذل و اوباش به دستگاه قضایی و پلیس داده است.

- محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مبنی بر اینکه زورگیر اتوبان نیایش باید در همان محل اعدام شود، گفت: صحبت های برخی از مسئولین در مجلس به گونه دیگری است، اگر پلیس و دستگاه قضایی مشکلی در قوانین دارند می توانند در قالب اصلاح  قانون، پیشنهاد قانون جدید و یا حذف برخی از قوانین در مجلس پی گیر باشند.

وی با بیان اینکه ضعف قانونی در این حوزه نداریم، تصریح کرد: اراده برخورد با مجرمین ضعیف است کسی که در فضای مجازی به همه نشان می دهد که جزو اوباش است و کلیپ از خودشان منتشر می کنند و.

این مسائل چیزی نیست که کسی نخواهد با آنها برخورد کند.

آصفری در مورد مخالفت برخی سلبریتی ها از برخورد با اراذل و اوباش افزود: اگر اراذل و اوباش برخوردی با این دسته از سلبریتی ها داشته باشند متوجه می شوند که دیگر نباید از آنها حمایت کنند.

نماینده مردم اراک خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس همواره در تذکرات خود خواستار برخورد با اراذل و اوباش هستند و اعتقاد دارند نباید در برخورد با آنها تعارف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: در برخورد با جرائم خشن ضعف قانونی نداریم

نماینده مجلس: در برخورد با جرائم خشن ضعف قانونی نداریم